Hilda har fått ett eget julkort!

Tänk att Hilda har fått ett eget julkort i postlådan.. det är nog ett motiv från hennes förföder då tomten hälsade på i lagårn för många, många år sen...  tomtenissarna ville nog införskaffa mjölk som de kunde ha till kvällens tomtegröt.. 😊👌🎅🥛🐄 

Idag då hon kom in i huset på sitt vanliga em-fika, så la hon sig och vilade en stund på köksgolvet som hon brukar.. men då jag gick iväg ca 52 sekunder till rummet bredvid, så blev hon upp.. hon brukar ligga kvar då jag hämtar något, men hon tyckte nog att jag var borta för länge... hmm.. så då jag kom tillbaka efter ca 54 sekunder och la mig på golvet bredvid kökssoffan, så snodde Hilda på sig och la sig utanför mig... så att jag inte kunde "rymma".. 😊😊 Hon ville nog tydligen att jag också skulle ligga kvar och eftermiddagschilla en stund med henne...
Sötis Hilda då... 🤗😍😍😍🐄❤💚💙💛
Mu-mu... Vi höres snart igen.. 😊🐄❤