Imorgon är det jobbardax! 🎅🎋
Muuis!

Imorgon är det mera tomtande på g, då är det skyltsöndag. Hilda fick visst ha sin plats utanför Systembolaget, så nu har jag verkligen talat förstånd med Hilda och sagt åt henne att hon inte får smita in i affären och dricka för mycket glögg på sin arbetstid... 😁 Hon måste ju tänka på sin yrkesheder.. jag får nog lov att muta bort henne från ingången med pepparkakor istället.. 🤗🍪🍪🍪🍪😊🎅

Ni som har möjlighet får gärna komma och hälsa på Hilda imorgon mellan kl 13-16 på skyltsöndagen i Vännäs, och de som vill får även hälsa på i Hildas Hörna, där delar hon också ut ko-pussar till de som vill ha och behöver en julig puss av en vacker ko-mule.. 🎋 🎅

Hoppas vi synes imorgon! 👌🙂

Ko-puss från Hilda & Gänget! 🐮❣



#1 - Gunilla Nyström, Skellefteå

Hej Hilda med matte !
Det var kul att träffa dig på Vännäs julmarknad och att hitta och läsa din blogg. Du och matte sprider mycket glädje , det vill jag tacka för. Lycka till och hoppas vi träffas framöver 😊

Svar: Mu & Hej på dig fina Gunilla! 😍
Tack snällis för alla underbara ord! 🤗
Så kul att du kom och hälsade på mig i julfirandet, och vill följa mig i mitt annorlunda ko-liv.. Det var så muigt kul att få träffa dig också.. ❣Jag tycker att det är sååå kul att få kunna sprida kärlek och ko-pussar till alla jag träffar.. jag vill ha mer kärlek på vår jord. 🌍💖
Ko-puss från Hilda 🐮💟
Marika Andersson