Hildas beställningslista! 😊🐄❣
Idag har Hilda haft en ganska vanlig dag på sin gård. Hon har umgåtts med alla sina vänner hon har i sin närhet och tagit det ganska lugnt.. på em så kom hon på något viktigt... hon blev "tvungen" att stå och en stund och tänka på vad som saknades bland hennes må-bra-saker då hon hörde att någon från hennes gård skulle åka till affären för att handla... 😊  De saker hon kom på som skulle införskaffas var en ny massage-borste och mera hallonbullar förstås..för givetvis så är det viktigt att en "hårt" arbetande blogg-ko att boka in sina sköna relaxstunder hihi..😊🐄❣ Så när den stora grå rullande saken, skulle åka iväg från gården till affären, så skyndade sig Hilda med att springa till chauffören och spana in genom bilfönstret, för att påminna och tala om vad som skulle införskaffas till gårdens svart-vita blogg-ko... 😁🐄👑❣ givetvis så får inget glömmas, för vem kan leva utan en härlig massage-borste och smaskiga hallonbullar... 🤗🐄❣ 
Sen under kvällen då allt var fixat och klart med Hildas mysiga kvälls procedurer så fick Hilda höra att en journalist från den stora staden Stockholm hade ringt och intervjuat hennes ko-manager via telefonen.. 🐄☎️  Så nu håller Hilda sina klövar och hoppas på att allt blir rätt skrivit i tidningen och att Hilda får en extra kaka och en extrabulle i lön för att hon är en så duktig blogg/v-logg-ko... 🤗🤗🤗
Mu och ko-puss till er alla! 🤗🐄❣😍


#1 - Anonym

Hallå där Hilda! Här är jag och följer dig från Glasgow. Sett att det varit töväder hemma 😢 Hoppas du inte halkar på isen. 💕 Saknar semlor med hemma grädden. Skönt om dig!

Svar: Muuu.. & Hej på fina dig.. 🤗😊
Wow och muis.... Så långt bort du bor.. 🌍
Så kul att du också gillar goda bullar... Allt i bullväg är ju bara sååå mumsigt... 😄😄🍩🍩❤❤ Tur att du också har bullar i din närhet.. 😊🍩😍 Hemma hos mig är vitt typ överallt.. det tonvis med snö vart man är ser.. jag är så glad att jag har fått rosa och fina tjock-sockar att ha på mig då vi går på promenad.. 😊 is är inte kul att gå på.. jag försöker undvika den.. 😕 du får en stooooooor ko-puss med bullsmak från mig.. Hälsningar från Hilda/legitimerad blogg/vlogg-ko 🐮❤
Marika Andersson