Hildas besöksrunda!
Idag har Hilda & Enya varit på utflykt, de har gjort besök i massa affärer på en företagsgata. De träffade massa folk, och pratade lite med dem. Många blev lite chockade då det kom en blogg-ko och en liten ponny traskades efter vägen.. en gubbe kom halvspringande emot oss och undrade om vi hade fångat en ko som hade rymt.. men hihi... Det var ju bara Hilda med sin ponnyvän som gick på en besöksrunda. 😊 Det körde förbi massa lastbilar och långtradare efter gatan för Hilda gick, men hon och Enya skötte sig exemplariskt kolungt i trafiken.. De han även beta gräs en stund innan hemresan började.. Det var flera som skrev i Hildas gästbok idag också, några höll i Hilda och Enya medans de blev fotade också tillsammans med några besökare, tur att gillar ganska bra att vara fotomodell.
Ko-puss till er alla så höres vi snart igen! 🐄💕









#1 - emma

ååååh! vad söta

Svar: Men muuu...
Så gullig du är!
Tack fina snällis Emma!
Ko-puss från Hilda! 🐄💕
Marika Andersson

#2 - bliggan.blogg.se

Hejsan!
Bra att du kan skota dig bland folk. Langtradare for val nastan i diet nar de sag dig.

Svar: Hihi.. tur att mina klövar står stadigt på vägen.. Jag hoppas att de höll sig kvar vägen.. men många chafförer/ människor som vi mötte såg ganska snopna ut.. Det kanske var för att de fick se mitt fina bling-bling som jag hade på mig.. 😊😊😊
Ko-puss från Hilda! 🐄💕
Marika Andersson