Regnkläder för en blogg-ko... 🌧🐄💟
Nu har det regnat i flera dagar ovanför Hildas gård, regn, regn och mera regn... så det gäller ju att klä på sig ordentligt, rätt kläder till rätt väder.. också var det ju det där med ko-outfit.. det måste ju vara något fint också som ska ligga på den svart-vita pälsen. 😁💕 Så Hilda hade planerat vad hon ville ha på sig då hon skulle gå ut i regnet morse, men det gick ju bara sådär tyckte hon, men tillslut så kanske hon hittar något i ko-plagg som passar.. 😁🐮👌
Såhär får se några kort från då Hilda provade sin "regnjacka" som hon fixat ihop av några rosa sopsäckar.. 🙂 men, men.. det gicka inte så bra, men hon tyckte iallafall att hon blev jättesöt i sin fina outfit ändå..  Hon fick låna ett regntäcke av pållarna att ha i hagen sen under dagen, men helst vill hon ju hitta på själv vad hon ska ha på sig.. för är man en blogg-kossa så är det ju det som gäller.. 
Ko-puss och sköt om er, så höres vi snart igen..🐮💕











#1 - Emilia Nilsson

Det här kan vara den bästa bloggen jag sett!

Svar: Men åhhh.... 😇Stort muigt tack snälla & fina Emilia! 😍Såååå glad och rörd jag blir för dina såååå fina ord! 💟Jag ska hälsa det jättefina som du skrivit till mina 2 & 4-benta vänner! 🐎🐈🐕🙎‍♀️Om jag får träffa dig, så kommer du att få en sååå stor ko-puss av mig! 🐄😘 Muiga & jätteglada hälsningar från Hilda! 🐮💖
Marika Andersson