Min önskelista!

Muis på er.. 😊🐄❤, nu måste jag tydligen skriva ner min önskelista själv, då ingen annan gör det.. 😕 men lätt är det då inte, att trycka på rätt bokstav.. men jag måste ju anstänga mig så att min önskelista hinner komma fram till tomten före jul.. 🎅❤ egentligen så har jag myyyyyycket längre önskelista, men jag tar bara med en liten del av den så att allt hinner tillverkas innan jul.. 😊😊😊

Muis från Hilda!😃

Här är viktiga saker som jag önskar mig i julklapp! 

* Mandarinträd (som alltid frodas året runt)

* Bullmaskin (som alltid är fylld med nybakade bullar)

* Stooooor och mjuk och skön och ren madrass (Den ska ligga på köksgolvet så jag vill ligga en stund i stugvärmen och chilla)

*Stoooor soffa (Så att jag och min två-benta mamma ryms där båda två, givetvis så måste den ju vara skön att ligga i och lätt att klättra upp i också.. 😊)

* Godisburk fylld med goooooda godisar!

* Ko-massage (Minst 52 st.. 😊)

* Fina smycken (Som passar till en svart-vit blogg-ko)

*En lättläst Bok på internationell muiska

Då jag tydligen låg i min riktiga mammas mage förra julen, så blir ju detta min första julafton, jag har ju hört att tomten ska besöka alla på julaftonen... hoppas bara att han har listan till de blogg-kor som han ska besöka, så att han inte glömmer bort mig.. 😕han måste nog ta med en stor säck om mina julklappar ska rymmas däri... 😊 Så nu är det tydligen bara att gå och idissla och chilla en stund och vänta på jultomten.. och äta lite julgodis för blogg-kor, jag tror att det kommer att bli muigt och kuligt på min livs första julafton.. 🤗🐄❤🎄🎅🎁