Kofin Hårborste! 💍🤷‍♀️🐄💟
Muis på er!
Medan Hilda håller ställningarna hemma på gården, så har hon skickat sin ko-manager till stan för att ko-shoppa lite till Hilda. Hon brukar ju vanligtvis ha en lång lista på saker som hon behöver och på saker som hon vill ha, och då givetvis helst med bling-bling på..  💍🐄💟
Så Hilda blev såååå muig och glad då hon fick höra vilken fin present hon hade fått, så till helgen vill hon boka tid hos ko-frisören, och frisören håller till hos Salong Klöven, och dit hittar hon ju nu väldigt bra, vid det här laget..
Det bästa med borsten är ju att den är märkt ordentligt med ett Fint namn, nämligen Hilda, och det tycker ju Hilda är jättebra, för då kan ju ingen förhoppningsvis stjäla hennes fina borste som hon vill ha kvar.. 🐄🤩🐄💟🐄😍
Så nu får ni se foton på Hildas fina hårborste och hennes fina hårklämmor hur de ser ut, medan Hilda längtar och väntar tills hon får en tid som passar henne, gör då ska hon genast traska i väg på en gång till kossornars frisöravdelning... 🐮💟
Mu-mu och sköt om er! 🙂🐄😍



#1 - Linnéa

Hej!

Jag älskar hårklämmorna!
Jag älskar neonfärger!

Snygga.

Svar: men tjena och muis på dig! 😁🤗
så muigt kul att du har samma finna ko-smak som jag... ko-puss från Hilda! 🐄💟
Marika Andersson

#2 - Jessica

Ha ha, underbart att Hilda är nöjd!

Svar: hihi..😁 Bullar och bling-bling är ju alltid kul..😊🎁🍩💍
självklart är jag ju för det mesta alltid glad över alla mina fina presenter som jag brukar få... ko-puss från Hilda 🐄💟
Marika Andersson