Vinterns drottning! Mu-mu.. 🐄👑❣
Muis på er alla fina vänner... På Hildas gård så är det fortfarande vinter.. undra där den egentligen ska ta slut... 🤔🤗❄☃️ Men Hilda har kul på dagarna iallafall, under den fina solen som lyser på hennes ägor... 😊😊😊 Idag har Hildas gett sig själv en ny titel... hihi... ni skulle se vad glad hon blev då hon kom på att hon är vinterns drottning... hon stod och filosoferade ett tag... sen så hon muuuuu..... nu har jag det... -jag är vinterns drottning! Och ingen annan på gården motsatte sig Hildas beslut.. de visste ju hur gärna hon ville vara det... 🐄💕😊👑 Så nu går Hilda omkring på gården och funderar på var hon ska ha sin tron... hihi... där bullarna och hennes mandariner ska få ligga... 🍩🍊🍩🍊🍩🍊👌❣ Så kul för Hilda att hon kom på roliga saker att göra på dessa vinterdagar... 🐄❄💕
Nu är det bara för oss att glädjas med Hilda, ko-puss till er alla, så höres vi snart igen! 🐮😍


#1 - bliggan.blogg.se

Ja,nog ar du vinterns drottning Hilda. Du varmer mitt och mina vanners hjartan nu I vinterns bristol skold. Muuuuuusa pa sa mycke du hinner.

Svar: Men muu.. så glad jag blir.. 😊 Vad snäll du och dina vänner är... 😍😍😍 Ni värmer mitt ko-hjärta så otroligt mycket också... 💕🐄❣
Marika Andersson